Je veľmi ľahké naraziť na nezvládnuteľné nápady a veľa neskúsených zakladateľov sa rozhodlo presadzovať nesprávny nápad. Aby ste sa uistili, že sa nepripojíte k ich radom, použite tri overené spôsoby, ako dospieť k myšlienke, ktorá funguje:
Počúvajte ľudí na sociálnych sieťach
Sociálne médiá sú skvelým miestom na objavovanie problémov a potrieb spotrebiteľov. Nemusíte byť pripravení na zajtrajší podnikateľský nápad, ale mali by ste sa pridať do komunít sociálnych médií, ktoré súvisia s oblasťami, o ktorých sa dnes zaujímate. Pripojte sa alebo založte skupinu na Facebooku.
Venujte sa vlastným problémom
Životy ľudí sú plné potrieb a problémov, takže podnikatelia, ktorí hľadajú podnikateľský nápad, by mali stráviť nejaký čas premýšľaním o všetkom, čo je v ich živote zlé. Napíšte zoznam všetkých vašich každodenných strastí a požiadajte svojich priateľov, aby prispeli aj svojimi. (Väčšina z nich bude ochotná sa odventilovať!) Každá výzva alebo nepríjemnosti, ktorým pravidelne čelíte, by mohli ponúknuť potenciál, stačí si to všimnúť.
Myslite na budúce problémy
Elon Musk je pravdepodobne najznámejším podnikateľom na planéte. Či ho milujete alebo nie, nikto nemôže poprieť, že je plodný, pokiaľ ide o začínajúce spoločnosti. Pravdepodobne nie ste ďalší Elon Musk, a ani nemusíte byť. Ale môžete sa naučiť niečo zo spôsobu, akým pristupuje k podnikaniu.
Musk pri svojich podnikateľských nápadoch stále myslí na najväčšie výzvy, ktorým bude ľudstvo čeliť v budúcnosti. Začnite najprv premýšľaním o svojej vlastnej budúcnosti. Aké problémy vám svet pravdepodobne hodí do cesty? Ak sa zdá, že tieto isté problémy sa vzťahujú na viac ľudí, než len na vás, môžu to byť tie, ktoré potrebujete na začatie podnikania.
Podnikatelia by si mali byť vedomí, že životaschopné nápady môžu prísť odkiaľkoľvek. Postupujte podľa vyššie uvedených krokov aby ste mohli objaviť ten správny nápad, ktorý by mohol spustiť vašu firmu.