Najznámejšia americká digitálna zoznamovacia organizácia Tinder už zverejnila svoje plány na rozšírenie po celom Svete, konkrétne v Ázii, ale dnes je to ďalší logický krok v tejto ceste a zavedenie do menšej verzie jeho Android aplikácie – tak zvaná Tinder Lite. Aplikácia je 25 krát menšia ako známa hlavná aplikácia a hoci si zachováva základne kontroverzné funkcie, ako je napríklad swiping, nixes, rovnako ako feed. Myšlienka je, že Lite je rýchlejší, vyžaduje kratšiu životnosť batérie vo vašom mobile a znižuje vašu spotrebu dát. Používatelia teraz nemôžu v rámci funkcie upgradovať na predplatné Plus alebo Gold, ale spoločnosť to v priebehu času plánuje napraviť. Je to kriticky doplnok pre zarábanie peňazí z používateľov.
Tinder bude k dispozícii prostredníctvom služby Google Play vo Vietname a v „nadchádzajúcich týždňoch“ a následne príde do ďalších oblastí ako sú v juhovýchodnej Ázii alebo do Južnej Ameriky. Ako je tomu v prípade ľahších verzií, používatelia môžu používať rovnaký účet ako používali vo svojej hlavnej verzii.
Toto nové premyslené vydanie dáva zmysel najmä pre vývojárov v Tindery, pretože Match Group spomenulo svoje plány na zameranie svojho úsilia na rozširovanie dosahu firmy na novšie trhy, najmä na východe Ázie. Minulý mesiac novinárstvo Bloomberg poukázalo na marketingové úsilie spoločnosti v zahraničí a na to, ako sa prispôsobuje rôznym východným kultúram. Generálny riaditeľka organizácie Match Group s menom Mandy Ginsberg uviedla na začiatok tohto roka, že organizácia vynakladá viac peňazí na marketing v Kórei, Indii a Japonsku ako kdekoľvek inde na Svete. Ľahšia aplikácia by mohla urobiť atraktívnejšou pre skupinu ľudí, ktorí používajú ešte staršie telefóny so systémom Android alebo majú pomalšie pripojenia internetu a s menším objemom údajov.